Actueel onderwijs voor ambitieuze studenten
Hoe houden we ons onderwijs actueel? Hoe blijven we aantrekkelijk voor leerlingen? Hoe leiden we hen op voor banen die over tien jaar nog bestaan? Censes slaat de belangrijke brug tussen MBO/HBO-onderwijs en bedrijfsleven en biedt opleidingen de mogelijkheid excellentie-onderwijs op te nemen in hun curriculum.
Unieke waardecreatie
Excellent onderwijs daagt ambitieuze studenten uit om maximaal te presteren. TopClass-programma’s vormen hiervoor het ideale middel. Maar waarom niet in samenwerking met het bedrijfsleven? CENSES creëert de driehoek waarin studenten, MBO/HBO-onderwijs en bedrijfsleven samenkomen. De nadruk ligt op waardecreatie voor beroepspraktijk en samenleving. Binnen de programma’s van CENSES ontdekt de student zijn talent en groeit daarin verder. Het resultaat: uitdagend onderwijs en een kansrijke start voor de student.
Bedrijven verbeteren onderwijs
CENSES brengt bovendien het bedrijfsleven in stelling om een actieve rol te spelen bij het verbeteren van het onderwijs. Door het delen van kennis en middelen dragen bedrijven bij aan state-of-the-art en eigentijds onderwijs. Docenten van bij CENSES aangesloten onderwijsinstellingen draaien mee in bedrijfstrainingen. Samen bouwen we aan duurzame opleidingen waar studenten worden klaargestoomd voor het vakmanschap van de toekomst.
Adidas levert real life content voor studenten HU
Hoe ziet de wereldwijde organisatiestructuur van premium brand Adidas eruit? Welke productlijnen zijn er? En hoe ziet het krachtenveld van sales en marketing eruit bij deze corporate? CENSES verwerkte deze interessante materie in modules voor studenten Commerciële Economie van de Hogeschool Utrecht. Door gebruik van echte gegevens van een populair merk sluiten de modules aan bij de belevingswereld van de studenten. Zo wordt onderwijs actueel én leuk.