Stage-expert Maarten Brand versterkt het team van Censes

Met enthousiasme en trots kunnen we melden dat CENSES Education een intensieve samenwerking aangaat met Bureau Brand, opgericht door stage-expert Maarten Brand. Bureau Brand helpt bedrijven en organisaties met het bouwen van een sterk imago onder jong talent. Die kennis en ervaring sluit naadloos aan op de kennis en expertise van CENSES: het opleiden en ontwikkelen van studenten en starters en het adviseren van bedrijven en scholen.

Krijn en Maarten kenden elkaar al een tijd via het netwerk en kwamen gaandeweg de tijd tot het inzicht dat ze samen grote meerwaarde kunnen leveren aan klanten. Krijn: “Maartens kennis en expertise rondom het bouwen van een sterk leerbedrijf is een belangrijk puzzelstuk om het groeiende klantenportfolio van CENSES nóg beter te helpen om jong talent te binden, te boeien én te behouden op een steeds krappere arbeidsmarkt.”

Strijd om talent

Vice versa is CENSES voor Bureau Brand een waardevolle partner bij het bouwen van onvergetelijke ervaringen die van studenten fans maakt en de stage en leerbanen benut als geheim wapen in de strijd om schaars jong talent.

Visie van CENSES verspreiden

Maarten: “Het is een fantastische kans om een jonge en ambitieuze organisatie met een superleuk team en een hele fijne bedrijfscultuur te gaan versterken. Ik kijk er echt naar uit om de visie van CENSES te verspreiden en de organisatie de komende jaren uit te laten groeien tot dé partner voor onderwijs en bedrijfsleven op het gebied van het opleiden en behouden van mbo-talent.”

Meer weten? Neem contact op met Krijn Jansen via krijn.jansen@censes.nl

Contact opnemen